Kızlar selam yarın eşimin arkadaşı ve eşi gelicek öğlen gibi gelip pazar öğleden sonra gidecekler 1 gece kalmalı yani kaç gündür çocukla birlikte temizlik yapmaktan canım çıktı banyoyu yeni bitirdim öyle düşünün her yer dip bucak temizledim yatılı olunca her şeyi yıka vs gibisinden ama şöyle bir şey sorucam hiç ikramlık bir şey yapmadım eşim yemekleri kahvaltıyı dışarda yaparız dedi uğraşma zaten dedi bir de illa gezdirme amaçlı da olunca ordan oraya geçicez gibi olcak çünkü arkadaşı bize gelicek ama kalabalık buluşulcak burdakilerle de o yüzden sizce yarın sabah erken kalkıp bir şey yapmalı mıyım yine de ayıp olur mu bilemedim börek falan alıcam bu arada ama halim takatim kalmadı açıkcası kendim yapmaya istiyordum yine de bi tatlı olsun yapayım ama vakit yoktu gerçekten, çocukla bir de ekstra zor yani böyle şeyler ve çocuğunuz size yapışık yaşamayı seviyosa sizce napmalıyım