Merhaba anneler, bebeğim 47 günlük oldu. Az önce kaka yaptı ve mukus ve hafif ekşimsi koku vardı. Şimdiye kadar öyle bir şey olmamıştı yediğim şeyler de genelde hep aynı. Süt ürünleri alerjisi olabileceğini okudum ama süt ürünlerini hep tüketiyorum yumurta falan da . Ama bugün çilek yemiştim 6 7 tane kadar ondan olmuş olabilir mi acaba ? Endişe ettim gece gece .