incirreceli_06 Fikk etki etmiştir diye düşünüyorum 12 saat içinde aldım çünkü sizde hemen alın kullanın birsey olmaz Allahim izniyle içinizi ferah tutun adet döngunuzu takip edin çok geçirirse Bi test yaparsınız
3bebe incirreceli_06 aynı şey benimde başıma geldi Ella aldık inşallah fayda eder 1 saat içinde içtim 😞 umarım korur ben artık 1 ay rahat edemem
incirreceli_06 3bebe korkmayın yaa ben kullandım böyle etki etmiş gibi hissettim kendimi içime doğdu sanki😅
3bebe incirreceli_06 Allah yardımcımız olsun valla 3 çocuğum var 21 senede ilk defa başımıza geldi insallaj benimde içimde bişey yok ama gerçek manada da yoktur inşallah içimde bişey 😂
incirreceli_06 3bebe ben ellayi ilk defa kullandim ve adetimin üstünden 15 gün geçti şuan kahverengi akintim var ve belimde ağrı var hasta olamadığım için mi ne anlamadım sizde de oldu mu boyle hap kullandıktan sonra hap duzensizlik yapar mi cunku baya hormonlu bir hapmis çarşamba günü kan vericem Allahim yalvarıyorum sana olmasın nolur isteyene ver Rabbim🤲
hatice_42 Minikyavruum ayni gün atmışız hapi ben o hapi attığım günden bu yana çok şeyler oldu vücudumda iki gündür aşırı halsizlik ve ağrı yaşıyorum bugün doktora gideceğim ikindin beta hcg de isticem bakalm neler olck🥲 ben sizin kadar erken icmedim yaklaşık 16-17 saat sonra içtim 😭 neyseki çocuğun okdr küçük değil
3bebe hatice_42 ya ben hemen içtim 1 saat içinde cumartesi gece içtim pazartesi adetim başladı zaten 4 gün vardı adetime inşallah bişey olmaz korkmayın
3bebe incirreceli_06 incirreceli_06 ben 4 seneönce de bir kez kullandım aslında gerek yoktu ama yeni doğum yapmıştım o korkuyla kullanmıştım fakat geçmiş zama etkisini hiç hatırlamıyorum ama Ella değildi galiba emzirenlere uygun bişey olmaz lazım yan etki hiç olmadı Elayı içtiğimde bu defa adetime 6 gün vardı ilacı cumartesi gece 1 saat içindehemen içtim pazartesi akşam 7 de kanama geldi Ve baya adet kanaması bence Bende de tek yan etki adet başlamaya yakın o gün boyunca hafif bi bel ağrısı oldu başka bir yan etki görmedim.Umarım yeterince açıklayıcı anlatabilmisimdir.Fakar şunu öğrendim çevremde biçok insan neredeyse ellayı doğum kontrol hapı olurak kullanıyormuş ve hiçbirisi de bi kazaya uğramamış 🥹
uykuyahassrett Birliktelikten 8 saat sonra ella içtim ikizlere hamile kaldim. Yani nasipte varsa, geleceği varsa her türlü geliyor
seyymer Ella hapı yumurtlamayı geciktirerek veya engelleyerek çalışır. Bu nedenle genellikle yumurtlama henüz gerçekleşmemişse etkili olur. Eğer ovulasyon zaten olduysa, hapın gebeliği önleme etkisi çok daha düşük olabilir.
Arlsny seyymer merhaba nasıl yani?adet takvimimde yumurtlama gününü iki gün önce bittiğini gösteriyor ben ilişkiden sonra 40 dk içinde ertesi gün hapı içtim etki etmez mi yani 🥹
Sadeturkkahvesi Minikyavruum ya ben bu ay ella içtim 1 ayda 3 kez regl oldum gerçekten yıldım bu ay bitiyo 3-4 gün snra yine başlıyo
Arlsny Yani adet olmama 9 gün falan var dün gece prezervatif yüzünden maalesef oldu 🤦🏻♀️😔 ama 35. Dakikada ella içtim. sağlık takviminde yumurtlama günleri hani mavi oluyor ya orda onların bittiğini gösteriyordu. 5 gün önce falan da yumurtlama akıntısı aşırı vardı yani yumurtlama günümün geçtiğini tahmin ediyorum. İnşallah ella etki eder
naz_naz42 cglr91 adetiniz kaç gün geçince öğrendiniz yumurtlama döneminde mi olmuştu ilişki şuan aynı şeyleri yaşıyorum
cglr91 naz_naz42 ilişki adetim bittikten 1-2 gün sonra olmuştu. Adetim gecikince bir hafta sonra öğremdim