drdane373636 çok büyük tepkilere gerek yok. Eğer izliyorsa sen tepki gostersene izleyecek, göstermesende. Gizli gizli yapacak. Sen aramak için ugrasacaksin. Huzursuzluk boş yere. Bakmayin şu telefona ya. Zaten bosanmayacaksin. Mutlu oturduğun evde ağlatarak oturacaksin artık. Gerek yok. Çok mana yüklemeyin. Erkeklerde çok mana yüklemiyor bence. O yüzden suanki rahatlığı senin kocaninda. Tabi tepki gösterdin ağırdan al geç. Ben kocamı hiç yakalamadim. Telefonunu da elimin altındadır. Hiç görmedim değişik bı durum. Görseydim de çok umrumda olmazdı. Kıskanırdim sadece.