dygskerem ben bu konuda çok sertim izleyemez, izleyecekse de ben hayatında olamam. İzlesin sıkıntı yok o zaman beni hayatından çıkartsın izlemesine bir şey demeyen bir kadın alsın. Sizde bence karşınıza alıp konuşun neden izlemiş neden izleme gereğinde bulunmuş. İstemediğinizi söyleyin ilk başta çok sert tepki vermeyin devam ederse tabiki sertleşebilirsiniz. Ama neden olduğunu öğrenin derim önce. Hiç bilmiyorum neden izlerler ama belki alışkanlık, belki izlemeyi sevme bilmiyorum yani sormadan da öğrenemezsiniz. Benim tavsiyem ilk etapta konuşarak halledebileceğinizdir ☺️