Bazı erkeklerde ayrı yatmak, gece tek başına kalmak böyle iğrenç şeylere neden oluyor. Eğer daha önce böyle bir alışkanlığı yoksa düzelebilir. Bence birlikte uyuyun, bebek de zamanla alışıyor sese. Benim iki bebeğim var araları 14 ay, başlarda birbirlerinin sesine çok uyanıyorlardı şimdi alıştılar bebekler alışıyor yani horlamaya da.
Bebeğinizi bırakmak istemeyip fedakarlık yapacaktıysanız ben olsam yapmam oturur bebeğimi büyütürüm. Pis şeyler izlemeyi biliyor evi de geçindirsin tek başına 🤷🏻♀️