Kızım 19 aylık son günlerde çişini tuvalete yapıyordu zaman zaman kendisi haber veriyor bazen de ben götürüyordum. Bugün sabah uyandıktan sonra 3 saat kuru kalıp çişini haber verince bezi çıkarma kararı aldım. Toplamda 6 kez çiş isabetimiz var. Kakasını küloda yaptı ve bir kez öğle uykusunda bir kez de oyun oynarken çiş kaçırdı. Aslında oyuna başlamadan önce çişe götürmüştüm ve çok az yapmıştı. 5 dk sonra çişini kaçırdı. Sizce ilk gün için durum nasıl?