Robinim 2 haftaya kadar geri ya da ileri olması normal kabul ediliyor. Oğlum hep 2 hafta ileride çıkardı boyu kilosu vs de fazlaydı doktor her kontrolde gebelik şekeri çıkmış mıydı sende diye sorardı(çıkmamıştı). Doğumda da değişen bişey olmadı hala önde doğdu bi sorun da yaşamadık çok şükür.
Geri olduğu durumda da bi sorun yaşamazsınız, çok bebek gördüm birisi de bizzat yeğenim 2850 gr doğdu ama şimdi maşallah tosun gibi 😂