Erkek öncelikle.çok gözlem yapan bir cocuk. Oyun grubunada götürüyorum ,hergün dışarı cıkartmaya calisiyorum… etkinlikde evde artik ev işinden ve yorgunlugumdan kalan tüm vaktimde yapmama rağmen bana yapısık su sıralar, elden tutup ıh diyip odalara götürme isteğide bomba. normalde anne diyebilir ama demiyor, cogu kelimeyi diyebilir aslinda ama bazen bir kez diyip bırakıyor. Hayvan isimlerini hangisi ne ses cikartir burnu ağzı kaşı yanağı hepsini bilir yaşını sorarım bir der. Maymun der, havgav, meyav .
Kurt auuu, işte ördek vakvak hepsini bilir ama isimlerini söylemez arı ne yapar derim bal der, en sıklıkla baba diyor sesleniyor ona fazlasıyla haricinde su diyebilir ama genelde tercihen bağırmayı tercih ediyor. Muz der ama sanki kelime sayısı az gibi geliyor bana.Allah der. Bikez aç de dedim açtırmaya çalışırken aç ta dedi.
Dese diyor ama sonradan yine radar😂😂
Ne zaman böyle artacak sabırsızlıkla bekliyorum cünkü cogu zaman anlasamda bazen anlayamıyorum ve cidden üzülüyorum anlamadığımda.
Totelde, havhavları saymazsam eğer (onların hepsini bilir) baba, su, muz, maymun, bir, bazen kedi., allah .. yani 8–10 kelimesi var.