zibzib Oto koltuğu alacağım çok para vermek istemiyorum. 7-8 bin tl civarında iki oto koltuğu buldum biri prego biri babyplus ikiside 360 derece dönebilen koltuklar. Kullanan var mı hangisini önerirsiniz yada farklı bi marka önerisi olan var mı acaba
Beraninannesii zibzib Biz babydoor airfox modelini kullanıyoruz üç buçuk yıl önce ilk oğlumuza almıştık 360⁰ dönüyor 3 kademe yatış pozisyonu var . Kazada geçirdik araçta eşimle ben savrulurken koltuk olduğu gibi kaldı çok şükür zararsız atlattık. Biz memnunuz şimdi ikinci oğlumuz için kullanıyoruz🌸