KendiEvimdeDeplasmandayim 15-20 ayı bence tercih edin bende öyle yapmıştım 17 aylıktan 22 aya kadar falan götürdüm etkinlik yaptırıyorlar anneyle birlikte işte etkinlik masasında ince motor becerileri için , deney falan yapıyorlardı şarkı söyleniyordu hep birlikte sonra da hareket eğitimi gibi parkur yapıyorlardı en son da yine şarkı ve dansla bitirirdik bizim gittiğimiz oyun grubunda . ben çok faydasını gördüm 2li cümlelere geçti hemen benim oğlum bu sayede 20 aylıkken anne gel baba git gibi , sonra 22 aylıkken 3 lü cümle kurmaya başladı dil gelişimi sosyalleşme için çok ideal