talhaninannesiyim yaşadıklarınız üzücü ama yaşadıklarınızın birden fazla sebebi var;
Böyle bir ortamda büyümüşsünüz ve beyninizin bir bölgesi aldığı tepkiyi görmüş olduğunuz gibi yansıtıyor. Yanlış olduğunu farkındasınız tamam ama maalesef ki bu tek başına yeterli değil. Eğer duygunuzu yöneterek beyninizin bir diğer kısmını aktif hale getirirseniz daha kolay olur.
Ve dolduğunuz içinde artık yeriniz kalmamış bu sebeple bardağın taşması zor olmuyor. Müdahale etmek için bardağın dolmasını beklemeyin dolarken boşaltın.
Sinirlendiğinizi fark ettiğiniz an uzaklaşın eğer bunu yapamazsınız nefes egzersizi yapın yahut şarkı söyleyin. Odağınızı kaydırın. Bunları yaparken randevu gününüzü beklersiniz. Bunlar en azından zaman kazandırır. Kendiniz ile olan savaşınızı azaltır.