Bebeğim çok hareketli tam 2 aylık arkadaşlarımın çocuklarıyla bir araya geliyoruz konusuyoruz ortalama aynı zamanların cocukları onlar duruyor cok sakinler sürekli uyuyorlar falan benim cocuk eli dursa ayağı durmuyor hareket etmekten meme ememiyor ayakları hiç durmuyor 2-3 dk anca emebiliyor gün içinde doğru düzgün uyumaz yani anakucağına falan koyuyorum yatağa ne eli duruyor ne ayağı hiperaktif mi acaba bu çocuk bilemiyorum sorun nerede gazını falan da cıkıyoruz yani tek sorun gaz değil diye düşünüyorum sizce ??