essimay gulseew emerken var bizde o terleme doktorumuz normal demişti ama hep varsa doktorun görmesi iyi olur
gg3848 gulseew kızımın sadece emerken terlerdi ama eşimin hem bebekken hem de yetişkinlikte sadece başı terler
mynameysli4 Benim bebeğim şuan 18 aylık ilk doğduğu andan beli kafası hep terler yazın hele pusetten su akardi. Sırılsıklam olurdu şuan geceleri bişey yok ama arada sıcakta dışarda oluyor. O aylarda evin içinde bile terletdi kafası normaldi üstüne düşmedim hic