zeynep1401 17 aylık şuan, kahvaltı da 1 çırpılmış yumurta içine biraz süt ilave ediyorum, tereyağında pişiriyorum, tahin-pekmez yapıyorum toplamda 1 tatlı kaşığı kadar oluyor yediği, üzerine ceviz rendeliyorum. 8-9 tane de yaban mersini koyuyorum yanına. Yanına koyduklarım değişiyor arada peynir koyuyorum meyve koymuyorum gibi düşünebilirsin. Ara öğün muz veriyorum. Çok büyükse yarısını veriyorum. Daha sonra öğle yemeğinde genelde çorba içiyor. Yoğurt çorbası yapıyorum, içine tavuk suyu ve tavuk parçaları atıyorum, bazen küçük köfteler yapıp atıyorum. Onun da içeriğini değiştiriyorum sürekli. Bazen arpa şehriye koyuyorum bazen pirinç gibi. Ara öğün yine yoğurt gibi şeyler veriyorum. Bazen yanına 2-3 dilim elma veriyorum. Akşam yemeğinde muhakkak et yada tavuk oluyor, protein alması için. Genelde et oluyor. Pirzolayı arkalı önlü 2dk mühürleyip haşlıyorum, haşladığım et suyuna bazen bulgur pilavı bazen sebzeli makarna yapıyorum, haşlanan pirzola etini bazen tiftik yapıp üzerine bazen de eline veriyorum kemiriyor :)