Artık gerçekten gına geldi bu nedir ya her 2 dk da (en az )bir reklam çıkıyor. Çocuğa ninni aciyorumm arka planda uygulama da gezinim diyorum bin pişman oluyorum tak reklam çıkıyor
oğlum uyanıyor. Güncelleme de yok lütfen bir çözüm bulun artık. Hiç reklam çıkmasın demiyoruz bu kadar sık çıkmasın silicem artık uygulamayı. Burda Bi çok post gördüm bununla ilgili .Lütfen artık!!!
Yazarken bile reklam çıkıyor.