aysesls içine ilk önce toz şeker az koyun ve mamanın ml ni az tutun ki hemen tadında kokusundan kaçmasın mamanın ağzını bı kaç açık birapik sürekli karıştırın kokusu gidiyor baktınız şekerle içiyor bu sefer pastaya koyduğumuz vanilyayi mamayı bı kaba boşaltıp karsititinn vanilyayi ağzı yine açık dursun bu sefer mama vanilya koktuğu için icicek baktınız iyi gidiyor az az sade icirin icicek inşallah ♥️