Merhaba 46 gunluk bebeğim hergün aynı saatlerde sabah ve akşam olmak üzere ağlama krizlerine giriyor memeyi istiyor ama memeye gelince de ağlıyor kolik olduğu için mi yaşanıyor bu durum. Yaşayan var mı sebebi nedir? Anne sütü besleniyor mamayı da kabul etmiyor püskürtüyor çok nadir 30cc içiyor emzirme sonrası