irem2711 Bebeğim bugün 5 6 kere hıçkırık tuttu normalde hiç böyle olmazdı sizlerde de böyle oluyor mu endişelenmeli miyim
deozge irem2711 çok yemiştir annesi benim bebeğimdede arada bir oluyor 10 aylık benimkide normal diye düşündüm çok yiyince yada çok su içince de oluyor