Yok hanımlar olmuyor ne yapsam oğlum anaokuluna alışamadı. 1 yıldır uğraşıyoruz ama yok. Severek bahsediyor çoğu zaman ama benden ayrılmakta çok zorluk çekiyor. Öğretmenlerine güvenerek hep sabrettim 2 ay öncesğne kadar babasıyla gitti geldi beni istemedi bile çok sevinmiştim düzeldi düzene oturduk derken birden yine mahvoldu. Hiç gitmek istemiyor😢 5 aylık hamileyim bu kadar zaman sonra düzen sağlamaya çalışırken okuldan vazgeçip pişman olmak istemiyorum ama artık kafam kaldırmıyor var mı fikri olan nasıl olacak 😔