bebekdeniz
Benim oğlum 2 yaşında anne demişti bana 🤦♀️
Bir gün bana şaşırıp baba demişti benle eşim o an gülüp ne babası yaa demiştim. Çok saçma ama bu onun hoşuna gitmişti o günden sonra yine gülelim diye bana baba derdi arada..
hayır anne derdim oda hayır baba derdi sonra kendi haline bıraktım iki yaşın da artık anne demeye başlamıştı. O yüzden sizde çok takmayın bebek bunlar sağları solları belli olmuyor ne zaman diyecekleri 😆