Benim doktorumda karnı sıkılaştırmıyor aksine karnınızı sımsıkı tuttugu için karın kaslarınızı calıstıramıyorsunuz bu yüzden de sıkılaşmıyor dediği için bende takmadım 19 gün oldu doğum yapalı ama hala aklım karısık bu konuda doktorumun dediği de mantıklı geldi aslında