keskinnnno bizim 5. Aydan sonra kepçe olmaya başladı döndükçe kivrildi ben kepçe kulak bandı aldım 2 gün bantlı 1 gün bahtsız o şekilde yaptım şuan 10 aylık gitti hiç bişey kalmadı ama kıvrılma hala oluyo eskisi kadar olmasada hala takıyorum bandı elimde kalan bantlar muhtelen 1 yaşına kadar yeter ondan sonra daha bişey olmaz sanirm o zamana kadar devam edicem