Hanımlar ikinci gebeliğim gebeliğimi çok erken öğrendim geçen gün muayene oldum bir hafta geriden geldiğini söyledi geç döllenme olduğunu söyledi 5 haftalık oluyo şu anVajinal ultrason ile keseyi gördük herhangi bir kanamam vs olmadı fakat bugün biraz fazla yol yürüdükten sonra eve geldiğimde peçeteye çok açık kahverengi bir leke geldi doktoruma sordum endişe etmemem gerektiğini söyledi kırmızıya dönmediği sürece Ben yine de endişeleniyorum