Sabah sol göğsümün üstünde bir acıyla uyandım ağrı yok dokununca acıyor sadece sonra halsizlik ve ateş başladı mastitten korktum ama kızarıklık falan yok acile gittim süt bezi tıkanmış olabilir dedi ateşim için sadece parol yut dedi ama. 38 altına inmiyor düşürmüyor yaşayan var mı gerçekten tecrübelerinize ihtiyacım var sağıyorum emziriyorum acaba mastit başlamgıcı mı yoksa ateşim tamamen başka bir şeyden mi kaynaklı anlayamafım ya of bebeğimle de ilgilenemiyorum daha bir aylık