hilal_asena 52 günlğk bebeğimin tırnağı batmış kızarmış ve abse yapmış gibi haftasonu araya girdiği için doktora gidemedim yenidoğan hemşiresi bir arkadaşım abseyi boşaltalım dedi ama internette doktorlarda masaj yapın diyor başına gelen çözümü olan var mı tırnağı şiş ve kızarık ne yapmam lazım?
Mavigokyuzu hilal_asena dışa doğru bol bol masaj yapın, doktora göstermekte de fayda vsr, henüz çok küçük, hastane veya sağlık ocağı dışında apseyi boşaltmaya çalışmayın, enfeksiyon durumu Allah korusun
catperson hilal_asena çocuk doktoru osman gonülalın youtubeda videosu var konu ile ilgili. Benim kızımın da doğuştan tırnak batığı vardı, nemlendirici ile masaj yaptık sürekli düzeldi. Apse vs söz konusuysa yine çocuk doktorunun görmesi gerekiyor belki farklı krem vs gerekebilir. Canı yanıyorsa muhtemelen dokundurmayacaktır şu an.
babylinda02 Mavigokyuzu benim de başıma gelmişti korkup hemen gitmiştim sadece batikonla temizle dedi ve de bactroban krem yazmıştı