birbebis_ papatya3458 normall gayet iyi bence benim kizim 2.5 yasinda dun tahlil yaptirdik 11.6 cikti doktor normal dedi alt sınır 11 buarada
papatya3458 Kaardelen cok tesekkur ederim doktorumuz ogleden sonra yoktu o yuzden doktorumuzdan bilgi alamadim
papatya3458 birbebis_ yaa cok tesekkur ederim biraz kafama taktim demir ilaci kullanmadim hic insallah bayramdan sonra doktora gidecegim