uykusuzanne872 biz Kasım ayında peşinat verdik 500.000₺ Nisan ayında 1200.000₺ aldık ve arabamızı aldık çok şükür. 24 ay ödeme için anlaştık taksit tutarlarını kendimiz belirledik. Sorun yaşayacağız diye çok korktuk😂10 Nisan da ödeme yapacaklardı biz o zaman içimize sinen bi araba bulamadığımız için beklettik 1 hafta. 17 nisanda satış gerçekleşti onlar da parayı yatırdılar.
Bir tek şöyle bir durum oldu sözleşmede sigorta ve kasko fuzulevin seçtiği şirketten yapılacakmış bize belirtmemişlerdi ve sözleşmeyi öyle imzalattılar ancak bizim kendi sigortacımız vardı ona yaptırdık orda bir sorun yaşadık. O kadar