Öncelikle hepinize merhaba, direkt konuya girmek istiyorum lütfen bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi? Bundan 2 ay önce falan gece uykumdan aşırı derecede üşüme titremeyle uyandım kendime engel olamayacak kadar üşüme. Dakikalar sonra battaniye içerisinde zar zor ısındım. Daha sonra ter basar gibi oldu ayağımı biraz açayım dedim ve tekrar aşırı bi üşüme oldu tekrar başa sardım titreme devam etti bu böyle saatlerce sürdü o zaman çok önemsemedim sanırım üşüttüm deyip geçtim. 2 gün önce gece bir buçukta uykumdan yine aynı şekilde uyandım. Bu sefer sabah ezanına kadar sürdü. Eşimi uyandırdım ateşim var mı bakar mısın dedim yok dedi. Ateş vs yok aşırı derecede üşüme titreme var. Ve bu defa biraz miğde bulantısı da oldu. Bu sabah sağlık ocağına gidip kan değerlerime baktırmak istedim doktora bunları anlattığımda anlattıkların panik atak gibi duruyor ama yine de kan alalım dedi o an çok şaşırdım. Çünkü ben enfeksiyon vs diye düşünmüştüm sonuçlar bayramdan sonraya kaldı bu durumu yaşayan başına gelen veya panik atak hastaları beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çünkü korkunç bi durum gece kafamı yastığa koyduğumda acaba yine olur mu korkusu var artık