Bizde iye değil geğrek batması derler. Kaburganın batması durumunda bebeklerde olur bir keresinde annem bebeğime bakarken görmüştüm. Kucakta çok tutuyorduk uyutuyorduk göğsümüzde. Bebeğimin sırtı düz yere gelince uyanıyordu. Annem baktı geğreği batmış dedi. Banyo yaptırdıktan sonra zorlamadan lütfen deneyin ya da bilen bir eski büyüğünüze danışın. Yüzüstü bebeği yatırıp çapraz kol çapraz ayak birleşiyor mu bakardı annem örneğin sağ kolunu sol ayağının ucune değdirmeye çalışırdı değmezse geğrek batmış olurmuş. Yüzüstü yine yatırıp belinden boynuna yavaş yavaş yağlayarak masaj yapardı tekrar bakardı bu sefer değerdi gerçekten bebeğimin ağlaması kesilmişti ve yatağa koyunca uyuyordu. Şimdi her duşunda yıkarken belinden sırtına bi ovalarım