xsv 6 ay önce doğum yaptım 1 aydır kanamam var hiç durmuyor doktor temizleyelim parça alıp patalojiye yollucam dedi kan durucak gibi değil dedi araya da bayram giriyor aynı durumu yaşayan var mı rahim duvarım çok kalınmış