Kızlar geniz eti ameliyatımız çok şükür bitti 🙏🏻 Sabah 8 gibi hazırlıkları yapıldı, kıyafetleri giydirildi ve damar yolu açıldı. Ameliyathane hemşireleri gerçekten çok ilgiliydi 🥹 Oğlum korkunca kucaklarına alıp sakinleştirdiler, motive etmeye çalıştılar.
8.45 gibi ameliyattan çıktı. Uyanırken biraz zorlandı, ‘Anne korkuyorum’ diye bağırınca bekleme alanında duyup çok kötü oldum 😔 Yanına gidince ‘Beni bıraktınız’ dedi, o an içim parçalandı ama çok şükür kısa sürdü 🤍
Doktor ameliyatın güzel geçtiğini söyledi 🙏🏻 2.30 gibi çıktık, şimdi evdeyiz. Önümüzde 1 hafta 10 günlük dikkat etme süreci var. Şu an keyfi yerinde ama hiç durmuyor. Oturmaktan çok sıkıldı. Henüz çorba falan içmedi, sadece su ve meyve suyu içiyor. Bir de sürekli ekmek yemek istiyor 🥹 Doktor bugün yemesin, yarın yiyebilir dedi.
En korktuğum şeylerden biri alerjik bir durum gelişmesiydi ama çok şükür öyle bir şey de olmadı 🙏🏻
Şimdilik iyi çok şükür 🙏🏻 Gece nasıl geçecek bilmiyoruz ama inşallah rahat atlatırız 🤍
Soran, yazan, dua eden herkese çok teşekkür ederim 🤍 İyi ki varsınız canlarım 💜