tgcyi ay böyle yorumlar görünce çok mutlu oldum çünkü bir Dermanım internetten güneş kremini almıştım silgi gibi soyuldu yani sahte çıktı param çöp oldu yani neyse sonra eczaneden işte bunu nemlendirici aldım şimdi uzun aradan sonra inşallah ben de sizin gibi memnun kalırım🩷