gizem101010 benim kafamda da bunun pembesini almak var ama bizim artık İlkadım değil 21-22 numara 🙈 daha gidip bakmadığım için yorum yapamayacağım ama bunun tabanı da diğer modele göre bir tık daha kalın sanki. Eğer yeni yürümeye başladıysa ince tabanlı olması biraz daha avantajlı olabilir. Mağazadan bakma şansınız varsa eğer şöyle ikiye katlar gibi yapıp kontrol edebilirsiniz. Diğer model çok rahat ikiye kıvrılıyor, bunu ben de görmediğim için bilmiyorum