deno_ Bebeğim 2 yaşına yaklaşıyor, emzirmeyi zaten bırakacağım. Artık doğum kontrol hapına başlamak istiyorum. Doktora da gidemedim henüz. Emzirirken yasmin kullananılır mı emin olamadım, kullanan var mı?
Rainbehlul1 deno_ yasmin degil ama bana doktor yazz kullanabilirsin demişti, oglum 2,5 yaşını geçmişti cok aktif emmiyordu, ben de cok emin olamadıgım için yinede kullanamamıştım.