bauyk evde zaten çorapsız gezdiriyoruz dışardada öyle yürüyorduk ama şimdi yürümeye hevesli illa yere indirin diyor o yüzden alalım dedik ama dediğim gibi giymek istemedi ağladı aldığım ilk adım ayakkabısı sözde tombul ayaklar içindi. Bizimde aklımıza ilk o geldi dedik acaba ayağında bişey mi var doktora mı götürsek olmadı bizde cross deneyelim aldığınız bir marka var mı orjinalini mi almıştınız acaba