Allah aşkına bana akıl verin ben delircem artık kızım 2.5 yaşında 2 aydan az kaldı 3 yaşına girmeye ama bayadir her şeye ağlamalari her şeye sinir olması esyalarini kıskanmasi var çok fena hemde biri bişey yapcam dese bende yapcam fln der yada biri biseyini alacak olsa o benim fln deyip başliyor yaygaraya ağlama zirlama her şey var ve anlatiyorum şoyle olur kızım bak böyle yapma oyuncaklarını paylaş fln diyorum ama yok anlamiyo 2.5 yaşındaki cocugunda pek bişey anlamasını beklemiyorum ama yaşit kuzenleri var mesela onlar hiç böyle değiller her dertlerini konusurlar anlatırlar ama benimki sürekli ağlama modunda ve bu artik beni çileden çıkardı tahammül edemez oldum yani napicami bilemez oldum bana akıl verin 3 yaş sendromu mu bu yoksa farklimi ne yapmam lazım ?