burdabirivar anne karnında kafa büyüklüğü vardı sadece, doğdu , hidrosefali den şüphelendiler snra Mr temiz çıktı makrosefali dendi . 2 defa süt boğazına kaçtı , toplam 14 gün kıvez süreci oldu , küvezde hipotonik bebek dendi , beyin cerrahı endokrin vs görsün dediler, taburcu olacağı gün Göz ü öğrendik , tedavisi ankarada devam ediyor , şimdi de bi doktor kolu kısa iskelet bozukluğu var gibi dedi tıbbi gemetiğe yönlendirdi orda çıktı cowden sendromu denildi .