busraabak ben kullanmadim benim de şuan kilo vermem zorda ama çok içmek istiyosan neskafe var tuvalete çıkarıyor iyice yokta tutuyo tabi oda zararlı ama genelde onu içiyor herkss ama yani kahveyi tanıyanlar genelde kendileri aç kalıyor yada yağlarını aldiryolar ben inanmıyorum şahsen maydonoz kürleri var alerjim yoksa detoks sulari yap zencefil limon portakal fln yapip shot yapıp iciyodum felaket verdiriyor o kiloyu ama onun bile bir hafta durup bir hafta içmen lazım yani zayıflicam diye saglinindan olma ben geçen sene çok güzel kilo verdim tekrar aldım maalesef bogazimi tutamadigim için şuan vermeye çalışıyorum 15 günde 4 kilo vermişim iki ogun yaptım bitki caylari içtim akşam 6 dan sonra bişey yemiyorum