aysun3434 Kızlar bebeğim 7 aylık ek gıda yemiyor sabah kahvaltısı hazirladm ağzını kitliyo zorla 1 2 kaşık veriyorum öguruyor hemen ne zaman alışır çok moralim bozuk kaynanam diyor 2 öğün yemesi lazım falan çok canım sıkıldı kendimi yetersiz hissediyorum 🥲
sarikavun aysun3434 cok zorlamis olabilirsiniz ki zaten o ayda 2 kasik yeterli olur. Bence bi kac gun ara verin sonra tekrardan baslarsiniz gida vermeye. Ama zorlamayin sunun yemezse zorlamayin daha cok kucuk. Bi de kendi yemesini destekleyin mincirsin dokunsun. Tabi gene siz bilirsiniz ama benim tavsiyem bu
mrscakir aysun3434 henüz çok küçük sizin vermenizle yemiyorsa önüne koyun dağıta dağıta elleye elleye zaten ağzına götürmesi gereken miktarı götürür. Bu zamanlarda çok fazla yemesi gerekmiyor tatması tanıması önemli. Kayınvalidenizi de takmayın lütfen onun gibi bir sürü boş konuşan insan olabilir hıı diyip geçin
ogretmenkusu aysun3434 önüne koyun kendi dağıtarak ağzına götüre götüre alışır bizde de öyle oldu sabah akşam verdim bende en azından bir öğünü meyve yaptım. Yoğurt sevdiği için genellikle her şeyi yoğurtla karıştırıyordum
deleted20517 aysun3434 benim bebeğimde aynı şekil ya şimdiden çıldırmak üzereyim doğru düzgün tadım yapmakta istemedi Herşeyi eline alıp ağzına koymak istiyor besinleri yani,çorba yapıyorum zar zor bir kaşık düzgün giriyor ağzına 7 ay 14 günlük
meriiisofya Benim kızımda öyle. Mamayla doyuyor resmen. Memeye de düşkün bende napıcağımı şaşırdım.kendimi kötü hissediyorum.
aysun3434 meriiisofya bizimki de öyleydi şuan yiyor ağzını hiç açmıyordu alıştı sabah kahvaltısı olarak bebe bisküvisi yumurta sarısı ve yoğurt karıştırıyorm bugün yaban mersini ezdim yoğurt ve bebe bisküvisi ekledim sevdi
aysun3434 meriiisofya amaç doymasi değilmiş 1 yaşına kadar ana öğün süt hala üzülmeyin tadını alsa bile iyi yani
mrbld aysun3434 cok kücük daha kendinizi akışa bırakın her cocuk farklı bu süreçten keyif almaya bakın kimseyi dinlemeyin bence. Ben o aylarda anne sütüyle karnını doyuruyordum. Biz yemek yerken meyve yerken vs onu da sofraya oturtuyordum önüneveriyordım blw klasik karısık ilerledim. Mıncıkladı elledi kasıkladı döktü saçtı. Maksat yemeye ilgi duymasıydı yemek saati kavramını oturtmaktı benm acımdan.
mommommmm aysun3434 14 aylık olduk yeni yeni adam akıllı yiyor bebeğim ben de o zamanlar öyleydim zaten 2 kaşık anca yoğurt yiyordu ne zaman üstelemeyi bıraktım yemeye başladı hatta bugün kısır yedi 🤣🤣🤣🤣