2 aylık bebeğim var maalesef sütüm yetmediğinden ötürü mama kullanmaya başlayacağım hipp organik combiotic aldım az önce siz hangi mamayı kullanıyorsunuz doktorumuz alerjiden şüpheleniyor sonuçlarımız daha çıkmadı ama acaba bu mama dokunur mu gazlı da bir bebek hangi mama daha iyi olur acaba ona bilemedim