Eşimle her konudaki olduğu gibi bu konuda da anlaşamıyoruz
Kızım 6 ay önce tuvalet eğitimine başladık 6 aydır sadece ilk gün kaçırmıştır gece asla kalkmaz ve tutar gündüz de sabah kalkıyor hala yapmıyor.bende idrar yolu olmasın diye bazen zorlayarak götürdüm. ama bu durum sıktı beni de artık eşimde her tuvaletinde hadi gidelim çiş yap dışarı çıkalım çiş yap sana şunu verecem gel sana tuvalette ne anlatacam diye o tuvaletim geldi demeden ısrar kıyamet götürüyor.
Bişey dediğimde laf da anlamıyor tamam sen iyisini bilirsin bildiğin gibi yap karışmıyorum modunda