Kızlar bu alerji için aşıları olan var mı eşimin bahar alerjisi var ama bir çok ota var alerji testi yapıldı çoğu kabardı kolunda doktor da aşı hakkın doğuyor demiş 5 sene aşı olması gerekiyormuş komple bitmesi için aşı olan varmı daha önce bu aşıların bi zararı varmı acaba aşı kalıcı çözümmüş ama ilaç tedavisi her sene içersin diyor ilacı