yenianne9087 Yatağımızı değiştirmeyi düşünüyoruz önerilerinize açığım her gün dayak yemiş gibi uyanıyorum help meee🥲
bilgedm yenianne9087 Evlenirken aldığımız yatak çok kötüydü her sabah sizin gibi dayak yemiş gibi uyanıyordum. Hamileyken Bambi aldım çok memnunum.
myavocado yenianne9087 evlenirken hem yatak hem bazayı bambiden almıştık, beş senedir kullanıyoruz çok memnunum. Siesta modeli idi sanırım ama uzun zaman oldu yeni farklı modeller de çıkmıştır tabi, ama Marc’a olarak bambi’den memnunum
bilgedm yenianne9087 Modeli Magnasand Therapy orta sert bir yatak. Biz günlerce her mağazada deneye deneye seçtik. Eşim taş üstünde yatmak istiyor ben pamuk 😄 İkimizin de beklentisini karşıladı diyebilirim.