Kızlar bebeğim 1 ay önce sünnet oldu. Doktorumuz 10. Günden itibaren yapışıklık olmaması için sabah akşam masaj önerdi bende uyguladım. Bugün kontrol için fotoğraf gönderdik hafif yapışıklık olduğunu kontrole gitmemizi söyledi. Bende üzüldüm acaba düzgün masaj yapamadığım için mi oldu? Başına gelen var mı doktor nasıl düzeltiyor çok canı acır mı 🥺 Doktor hafif ve acil değil dediği için rahat olmaya çalışıyorum ama kafama takıldı