Hanımlar merhaba. Kızım 3 buçuk yaşında yaklaşık 3 ay önce tuvalet eğitimine başladık. Çişini söylüyor bazen arada kaçırdığı oluyor ama o da normal. Ama şu kaka olayı beni delirtmek üzere. 3 aydır daha 1 kere bile tuvalete yapmadı, hep altına yapıyor kakayı. Sorunca unuttum söylemeyi diyor. Güzelce anlattım olmadı, bağırdım çağırdım olmadı. Her seferinde bidahaki sefere söyleyecem diyor yine aynı. Yıldım artık gerçekten nasıl öğrenecek ben anlamıyorum. İşi inada bindirdi sanki. Bıktım nu inattan ve tuvalet olayından allah için akıl verin bana çok teşekkürler 😪😪