Merhaba annelerim benim 1 ekim 2022 dogumlu oglum var 2026-2027 yili icin ana okuluna aliyorlar evde cok sıkılıyo cevresi yok diye vermek istiyorum ama ayni zamanda da ekim dogumlu oldugu icin 7 yasinsa 1.sinif hakkimizda var 3 yil ana okuluna veren anne varmi mantiklimi mantiksizmi bilemiyorum bilgisi olan varsa boyle yapan anneler veya ogretmen olan annelerim ne onerir