Merhaba güzel anneler. Öncelikle süt sıkıntısı yaşayan annelerden özür dilerim böyle bir post açtığım için.
Doğum yapalı 15 gün oldu ilk günler sütüm normaldi ama yine de fazla akıyordu sırılsıklam oluyordu üstüm. Bir haftadır sütüm artsın diye bir şey yapmıyorum ama yine aynı göğüs ucumun biri yara oldu oraya bebeğimi veremiyorum acıdan gözümden yaş geliyor. Gece o meme çok doluyor ve sabah agrıdan kolumu kaldıramıyorum çok şükür mastit falan olmadım ama sağmak zorunda kalıyorum. Sapınca da daha fazla geliyor sanırım anlamadım. Bu durumda olanlar nasıl bir yol izliyor lütfen yazar mısınız ?