Kızlar merhaba, bebeğim gazlı bir bebek ve sabahları asla uyumuyor. Akşam da anca yüzüstü yatırırsam deliksiz 3 saat kadar uyuyor. Yüzüstü yatırmayın diyorlar ama kundakla bile olsa yüzüstü uyuduğu gibi uyumuyor. Ne yapsam bilmiyorum. Böyle olan var mı? Kötülük mü yapıyorum???