Kızlar bugün sağlıkocagına götürdüm doktor sesinde kabalaşma var dedi antibiyotik yazdı klamoks ama daha da ilerlerse ver şuan çok çok kötü değil dddi ama 2 aylıkken zatürre oldu yoğun bakımda kaldı korkuyorum ablası da hasta bu arada o da klamoks kullanıyor doktor bebek için bekle şimdi kullanma dedi nebül de verme diyor ilerlemesin diye vermem daha iyi değil mi sizce